Wie is Wie?

Trainers

Dany De Clerck

Dany De Clerck werd geboren op 3 juli 1964. Hij begon met judo in februari 1978. Dany is trainer A en vijfde dan. Zijn toki waza's zijn tai otoshi, ko uchi gari, sumi gaeshi en katame waza. Zijn hobby's zijn conditietraining, muziek, films en strips. Hij is ook een grote Bruce Springsteen- fan. Dany is de hoofdtrainer van de club en geeft
voornamelijk les in de derde groep.

Stefanie Blomme

Stefanie werd geboren op 13 augustus 1985 en begon in 1990 met judo bij judoclub Moorsel. Ze is tweede dan en trainer B. Haar toki waza is ippon seoi nage. Naast judo houdt ze ook van knutselen en naaien. Stefanie geeft vooral les in de eerste groep.

Simon Tonnard

Simon werd geboren op 19 januari 1985 en begon op 6-jarige leeftijd met judo in 1991. Simon is trainer B en derde dan. Zijn toki waza is uchi mata. Sporten, lezen, koken en genieten van het leven zijn de andere interesses van Simon. Hij geeft voornamelijk les in de tweede en derde groep.

Koen Vanhove

Koen werd geboren op 25 maart 1985. Hij begon met judo in 1995. Koen is 2e dan en trainer B. Zijn  toki waza's zijn o guruma en o soto gari. Naast de mat houdt Koen van fotografie. Hij geeft vooral les in de tweede groep.

Linse Verfaillie

Linse werd geboren op 19 december 1991. Ze begon met judo in 2001 op 10-jarige leeftijd. Haar toki-waza is harai goshi. Naast judo is ook de hondenschool een hobby van Linse. Linse helpt Stefanie in de eerste groep. Linse heeft een diploma van kleuteronderwijs.